keskiviikkona, maaliskuuta 28, 2007

SAY tunnelmia

Tänään se sitten tuli. Viimeinen ja paljastava lähetys ystävältä, joka ei ole enää salainen. Anuhan se on minulle kaikkea kivaa alkuvuoden lähetellyt. Viimeinen paketti sisälsi mm. Anun oman taideteoksen, atc:n, höyheniä, helmiä ja tietenkin kirjeen.Kiitos Anu kaikista ihanista kirjeistä ja paketeista!!

Johannakin on saanut minulta viimeisen paketin, joten voin tässä kommentoida sitäkin. Minulla on ollut hauskat kolme kuukautta. Ensinnäkin on ollut kiva miettiä yllätyksiä mistä Johanna voisi pitää ja toiseksi olen yrittänyt pitää itseni salaisena. Taidan olla ainoa bloggaaja täältä pohjoisesta ja hetihän minut olisi Rovaniemen postileima paljastanut! Siispä paketit on pitänyt lähettää eri postileimoilla. Kaksi pakettia on lähtenyt matkaan äitin kautta Kuusamosta (äiti on töissä siellä), yksi paketti postitettiin Kemistä Ikean reissulla ja yhden paketin lähetin täältä Rovaniemeltä yhdestä postista jolla on eriniminen postitoimipaikka.
Loppuajasta myös käsiala tuotti ongelmia. Olen lähetellyt Johannalle muutakin postia enkä halunnut hänen tunnistavan käsialaani, joten niihin muihin postituksiin olen lainannut käsialaa ystävältä ja siskoltani.
Kiitos vielä Sandylle emännöinnistä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Olit saanut edustavan kuvan paketin sisällöistä :)
Toivottavasti sinulle oli paljon iloa lähettämistäni jutuista ja vaikka Say loppui niin olisi mukava vaikka vaihdella ATC-kortteja joskus.

Halauksin, Anu

Anonyymi kirjoitti...

Mukava kuulla, että kuukaudet olivat antoisia! Kiitos sinulle vielä kerran koko SAY-ideasta!