tiistaina, maaliskuuta 13, 2007

Loskaa kaupunki täynnä

No johan on. Markkinakeli on jo nyt vaikka markkinat ovat vasta ensi viikolla. Yök märkää yök.
Keli hieman masensi kotiin tullessa, mutta päätin tehdä isoon maailmaan lähtevät kortit valmiiksi ja ihan kivat sainkin aikaan. Lumiukko kortti on mun suosikki. Se on jotenkin yksinkertaisen kiva. Vaihtona meillä oli kolme korttia ja jotenkin lumeen piti liittyä (vaihtopari USAsta rakastaa lunta). Korttien lisäksi pakkasin kuoreen Fazerin uutta sinivalkoista suklaata.
Askartelun lomassa halusin tehdä ruuaksi tonnikalapastaa. Reseptiä ei netistä löytynyt joten oli pakko kehitellä se itse. Keitin makaroonit, kaadoin ne uunivuokaan tonnikalan kanssa, maustoin ja kaadoin kerman päälle ja työnsin uuniin. Kyllä vähän jänskätti mitä sieltä uunista tulee ulos. Tämä oli ensimmäinen kerta kun ihan oikeasti keksin jonkun reseptin itse. Ihme kyllä ruuasta tuli juuri sellaista kuin halusinkin. Näytti se Matillekin kelpaavan.
Kansalaisvelvollisuudet käytiin täyttämässä kirjastossa. Tällä kertaa ei tarvinut edes kilauttaa kaverille (Artulle terveisiä) vaan sain valittua numeron lappuun ihan itse. Kirjastossa kun oltiin niin kävin lasten puolelta rohmuamassa kasan askartelu- ja käsityökirjoja.
Illalla taas opiskeltiin fysiikkaa. En minä ymmärrä miten ihmeessä minä voin ne kaikki jutut muistaa perjantaina tentissä...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä perjantain tenttiin!

Kyllä alkaa jo to loska ahdistaa, vaikka vasta ollaan maaliskuulla. Pyöräily tuntui eilen melko pelottavalta kun tulin Ounasvaaraa alaspäin! XD

Anonyymi kirjoitti...

Tulipa vaan mieleen, että pitikö se askartumateriaalipussukka tulla suht alkupäässä mulle? Kun ei ainakaan vielä ole kuulunut eikä näkynyt. Tai sitten mä olen taas niin hirmu malttamaton!! :D