maanantaina, maaliskuuta 12, 2007

Tahmea paluu arkeen

Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen on selvitty kunnialla. Mikään hässäkkä ei ollut odottamassa ja päivä menikin aika tahmeasti vain tehden kiireellisimmät työt. Huomasin atk-suunnittelijan paikan olevan auki ja meinasin pistää paperit menemään. Eihän se ota jos ei annakaan. Joutuvat ainakin lukemaan yhden hakemuksen lisää jos ei muuta. :) Sain minä myös vähän katseltua askartelutarvikkeita tuota Ruotsin maalta josko Ellis jakaisi postikulut...
Jääkaappiin haettiin kaupasta lisää täytettä ja kunnolla hedelmiä. Ostettiin samalla myös juomapullovyölaukku, jollaista olen jo meinannut ostaa kauan. Nyt sille on kunnolla käyttöä kun talvella se on hyvä ottaa mukaan hiihtoretkelle ja kesällä rullistelulenkille.
Illalla Matti opetti mulle fysiikkaa kun tentti olisi perjantaina enkä oikein tajua meiän opettajan selityksistä paljoa. Saatiin me neljä laskua kahlattua läpi ja paljon siinä tulikin asiaa, mutta nyt sentään luulin ymmärtäväni.
Iltapalaksi olisi tarjolla marjakimara; hilloja, mustikoita ja vadelmia. Vitamiinipommi, nam!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei

Et antanut osoitetta, viikonloppu oli niin hektinen etten muistanut sitä pyytää, joten pussi on edelleen pöydällä. Laita osoite sähköpostiini merikko2@dnainternet.net

t:Sari

Anonyymi kirjoitti...

Mitäs (ja mistä?) olet meinannut tilailla? Muista, että mä olen vielä KAKSI kokonaista päivää shoppailulakossa! :) Mutta kerro silti ihmeessä, tai laita mailia. Kyllä mä taas kohta jotain haluan......