perjantaina, marraskuuta 16, 2007

Uusia tyynyjä uudelle sohvalle

Tänään sain aikaiseksi ihan esiteltävää. Ompelin uudet tyynyt uudelle sohvalle.
Pienemmät tyynyt ovat 30 cm x 30 cm. Sisustyynyt Ikeasta 7 SEK kappale ja kangas yhteensä 1 € Eurokankaasta. Isommat tyynyt ovat 50 cm x 50 cm. Sisustyynyt myöskin Ikeasta 39 SEK kappale. Päällikangas pellavan tyylistä kangasta Ikeasta 40,95 SEK ja vuorikangas 6,65 € Eurokankaasta.
Tässäpä myös kuva isänpäiväkortista, jonka sain aikaiseksi isänpäiväksi.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mjamjamjam. Kylläpä mukavasti uudistui teidän kotinne tuolla soffalla ja uusilla pienillä sisustusjutuilla. :) Mulla on aikamoinen sisustusvimma itselläni päällä.. ongelma vaan, etten oo löytäny niitä himoitsemiani violetteja verhoja. Muutenkin olen laiskasti tehnyt mitään viime aikoina. :(
Hih, Minä olen ollut Backstreet Boys-fani joskus.. en kyllä enää niin välitä heidän musiikista.. paitsi että niitä vanhoja biisejä on tosi hauska tanssia baarin tanssilattialla jos niitä silloin harvoin sattuu tulemaan, kun minäkin käyn semmosissa. Tulee ihanasti kaikkia muistoja mieleen.. Niinku muistaki "teiniajan" biiseistä.
Mitähän mä vielä halusinkaan sulle sanoa..Nii jännä se talojuttu, että oli myyty nenän eestä. Tosin aika traaginen tarina talolla.. Voi kuinka haaveilenkaan omasta rivari-kolmiosta/neliöstä.. Mutta ei ole vielä mahiksia ku mies opiskelee ja täällä niin paljon maksaa ku ei halua kovin syrjäiseen kolkkaan..