sunnuntaina, helmikuuta 11, 2007

House maraton

Lauantai aamuna kovin yllätyksen kun virkeänä muka lähdin kouluun ja koulun kahviossa kaveri sanoikin että "ekkö oo lukenu sähköpostia? Meiän aamun tunnin peruttu". Nice. Iltapäivän tunnit oli siis siirretty aamun ja niitä tunteja mulla ei oo. Eli odottelin tunnilla seuraavaa bussia ja köröttelin saman bussikuskin kyytissä kotiin. Huikkasin avokille että kotona ollaan ja aloin keittelemään aamukahveja. Enhän minä nyt enää viittiny nukkumaan mennä. Meillä oli tarkoitus siivota kun pääsisin koulusta ja minä ehdin avokin nukkuessa siivota vessan ja räjäyttää siivouskaapin. Avokki asensi sinne Ikeasta ostetun hyllysysteemin ja minä aloin sitten järjestelemään kaappia uuteen uskoon. Puolilta päivin päästiin aloittamaan siivous kunnolla eikä siinä mennytkään yhdessä touhutessa kuin pari tuntia.
Siivouksen jälkeen käytiin pitkästä aikaa isin luona. Kiva oli niitäkin nähdä. Mimma (7v) istui sohvalla jalat ristissä tekemässä ristipistoja ja katsoi muka samaan aikaan televisiota. :) Siitä se käsityöharrastus lähtee!
Illalla haettiin Makuunista Housen ensimmäisen kauden viimeiset jaksot. Meillä jäi tv:stä yksi jakso väliin enkä halunnut katsoa muita ennen sen katsomista. Lauantain ja sunnuntain aikana katsottiin sitten eka kausi loppuun (5 jaksoa). Täytyy joku ilta hakee toisen kauden ekat jaksot. On se niin hyvä sarja.

Tänään oli taas kiva nukkua pitkään ja loikoilla vaan vuoteessa. Ystävän luona kävin istumassa sen aikaa kun avokki oli salilla. Sovittiin että mennään taas yhdessä käsityömessuille huhtikuussa. Ei sinne enää pitkä aika ole!
Päivä onkin muuten mennyt ystävänpäiväjuttuja valmistellessa ja askarrellessa. Sain taas illalla herkutella kun avokki teki köyhiä ritareita. Taitaa olla minun vuoro tehdä iltapala…

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Mun on pitänyt kommentoida aikaisemminkin, lueskelen silloin tällöin blogiasi. Blogillasi on aivan ihanan herttaisen hauska nimi! Haluaisitko kertoa mistä se tulee?