sunnuntaina, toukokuuta 12, 2013

Äiti.

Suomen kaunein sana on äiti. Tai ainakin minun mielestäni. Varsinkin nyt kun olen itse äiti. Oman lapsen sanomana se on kauneinta mitä voi kuulla.

"Jokaisen äidin rakkaus ansaitsee täydellisen lahjan", hehkuttaa kultasepän liikkeen mainos. Se on kyllä oikeassa. Minä olen saanut täydellisen lahjan 2 ja puoli vuotta sitten. Silloin syntyi tyttäreni.
Tyttärenä olen halunnut aina antaa äidille äitienpäivälahjan. Äiti on aina pyytänyt lahjaksi "kilttejä lapsia ja itse tehdyn kortin". Mielestäni myös lahja on pitänyt hankkia. Nyt äitinä tajuan, että äitini on toive on täydellinen.
Itse haluan äitienpäivänä muistamista, en lahjaa siitä kuinka kiltti äiti olen ollut. Minusta on ihanaa kun mies leipoo yhdessä tytön kanssa minulle kakun. Se on tyttären ohella paras lahja minulle.

(Itse tehtyjä) lahjoja on kuitenkin kiva saada ja tehdä, joten itse valjastin tyttäreni maalauspuuhiin. Tyttö painoi kätensä kuvia t-paitoihin ja minä maalasin niihin varret. Saimme aikaan hienoja kukkapaitoja isoäideille. Minun paitaan tyttö piirsi varretkin itse.

Tänä vuonna sain siis kukkia ruukussa, kakussa ja paidassa. Parhaimman lahjan sain 2,5 vuotta sitten.


Ei kommentteja: