sunnuntaina, elokuuta 03, 2008

Palattu on arkeen

Arkeen palaaminen on onneksi sujunut rauhallisesti kun kummallakin töissä ei ole kaikki palanneet vielä töihin eli ei kiireitä. Illat ollaan otettu rennosti kotona.

Keskiviikkona oli kuitenkin se suuri päivä! Saimme edellisen asunnon myytyä! Ette arvaa kuinka huojentuneita olemme kun asuntoa ei tarvinnutkaan laittaa vuokralle! On se iso huoli pois. Nyt pystyy keskittymään täysillä tähän kotiin.

Eteistä olen alkanut laittamaan siihen kuntoon mihin sitä olen suunnitellutkin. Olen etsinyt eteiseen muistitaulua ja sellainen syntyi vanhasta korkkimuistitaulusta ja Ikean kehyksistä, joista Matti rikkoi lasin. Kehyksen olen ottanut talteen juuri tätä tarkoitusta varten ja kun korkkitaulu vielä löytyi äitiltä varastosta niin kauaa ei nokka tuhissut kun kyhäsimme taulun eteiseen. Tuolia olen myös kaavaillut eteiseen ja sehän taas löytyi Matin porukoilta! Tuoli on tarkoitus vielä kunnostaa ja maalata. Esittelen jo tämän hetkisen tilanteen kun tuolin maalauksessa saattaa vierähtää tovi... Ikean kamaa on tuunattu myös makuuhuoneeseen. Ollaan nimittäin ostettu Ikeasta halpa peili, jonka kehykset (käsittelemättömät) maalasin valkoiseksi.
Viikonloppuna käytiin itärajalla tiedustelemassa josko sieltä hilloja löytyisi. Matti kävi meille omiin tarpeisiin sopivan määrä hakemassakin! Otettiinpa vielä lähtiessä mukaan yksi kukan taimi ja koivuja. Takapiha alkaa olla kohta aika hyvällä mallilla. :)

Ei kommentteja: