keskiviikkona, tammikuuta 16, 2008

Kiitos ja kumarrus kukkasista

Hansu ja Tuomi muistivat minua kukkasilla. Ihana tietää että blogini tuottaa iloa muillekin.
Ideanahan tässä oli jakaa kukkasia kymmenelle, joiden blogista saa iloa ja inspiraatiota, ja joka tekee iloikseksi blogimaailmasta. Minun mielestäni blogituksen kulmakivi on kommentointi. Joskus on todella turhauttaa kirjoitella kun blogivierailuista ei jätetä mitään jälkiä (kyllä minä näen laskurista että täällä käydään). Kiitän siis kaikkia blogissani kommentin jättäneille, sillä se juuri on se juttu miksi aina jaksaa uusia juttuja kirjoittaa. Ja samalla lupaan itsekin jättää jälkiä myös itsestäni kun blogimaailmassa liikun.

Ja Saana: minä en saa sinun profiilia näkyviin. Olisi kiva lukea blogiasi jos sinulla sellainen on...

2 kommenttia:

Saana kirjoitti...

Hei! Mun blogi löytyy täältä:

http://saanan.vuodatus.net/ Ü

Tervetuloa kylään!

Anonyymi kirjoitti...

Joo, mä tunnustan! Olen todella laiska kommentoimaan ;-) Täällä kuitenkin yhtenään käyn kurkkimassa kuulumisia. Hyviä jatkoja!