torstaina, kesäkuuta 07, 2007

Huh hellettä!

On lämmintä riittäny! Mitään en ole oikein jaksanut tehdä ja kaikki tekemiset olen siirtänyt sillä tekosyyllä että olen pitänyt seuraa siskolle. Sen verran olen kuitenkin asioita hoitanut että postissa olen käynyt pari kertaa viemässä kirjeitä, koska inhoan sitä jos posti ei lähde minulta ajallaan.
Eilen oltiin työpaikan strategiapäivillä Poropirtillä, jossa oli tiimien esityksiä tavoitteiden saavuttamisesta, syömistä ja rastirata. Olihan se kivaa vaihtelua työpäivään ja tulipa juteltua sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa ei muuten ole tekemisissä.
Tänään kävin muka korottamassa yhden tentin arvosanaa. Eipä taida paljoa arvosana parantua mutta onpahan käyty jotain kirjoittelemassa. Ei oikein jaksanut enää kiinnostaa. Ja se toinen harkka on vielä tekemättä...
Illalla käytiin porukalla lenkillä. Matti juoksi, Himpura pyöräili ja minä luistelin. Mulla oli eka kerta tälle kesälle ja voimille otti. Oli kuitenkin mukava porukalla ulkoilla kun oli kiva ilma.

Mainittikoon tähän vielä että mulla on tuolla 3 Elliksen decoa odottamassa. Hauska sattuma miten ne kaikki tulivat yhtä aikaa.

Ei kommentteja: