tiistaina, tammikuuta 30, 2007

Pakkasterveisiä!

Viikonloppuna se sitten iski pikku flunssan. Kurkku oli omituisesti ensin kipeä ja sitten alkoi lopulta nenä vuotamaan. Onneksi koulua ei ollut kuin fysiikan tentti lauantai aamuna. Loppu lauantai menikin reissatessa ympäri pitäjää. Iltapäivällä löysimme tien avokin porukoiden luo, jossa menikin kivasti pari tuntia syödessä ja kahvitellessa. Siellä ollessa kavereilta tuli viesti josko menisimme saunomaan heille. Minä en uskaltautunut saunaan, mutta oli kiva kyläillä kun viikolla ei oikein ehdi ja saipahan muutakin ajateltavaa kuin pikku flunssa. Sunnuntai oli ihana viettää rauhassa kotona ja varsinkin kun oli avokin ruuanlaittovuoro (kyllä, minäkin olen alkanut tekemään ruokaa välillä). Tietäähän se että hänen vuorollaan syödään kunnon herkkuja. Tällä kertaa hän tarjoili possupaistia ja hillasoppaa, jota minun oli tehnyt mieli koko päivän! Kyllä kelpasi.

Viikko on alkanut pakkassäillä ja englannin kuuntelutehtävien tekemisellä. Minulla on taipumus jättää koulutehtävät aina viime tippaan. Niin nytkin. Keskiviikkona pitäisi palauttaa englannin kuuntelutehtävät ja maanantaina niiden kanssa sitten aloin puuhastella. Taaskin olin arvioinut tehtävien vaikeusasteen väärin joten niiden kanssa on nyt mennyt pari päivää. Noh, olenpahan kerrankin muka leikkinyt ahkeraa opiskelijaa töiden jälkeen.

Tänään käytiin piristykseksi kirpparilla. Kivoja löytöjä tarttui mukaan. Pikkuisia tyttönukkeja ostin varalta jos joskus saisin nukkekodin/roomboxin. Nalle-enkeli-leimasin oli pakko ostaa ja löysin vielä Pikkaraisiakin! Tai ainakin ne näyttävät Pikkaraisilta. Pikkaraisia minulla on äitin luona varastossa varmaan kymmeniä, mutta nämä hellyyttävät nallet piti saada. Jos ne eivät ole virallisesti Pikkaraisia niin saavat luvan olla Amerikan serkkuja!

Ei kommentteja: